Devlete bugün randevum vardi vajinam kasiniyor 3 gunudr ve hafif şişlik var dedim bakarmisniz gerek yok zaten sana vereceğim ilac kısıtlı dedi fitil ve krem verdi yani bakması gerekmiyor mu doktorun şişlik var diyorum hafiften ve canım acıdığını söyledim ilac yazıp gönderdi