sumin Gulistan evet daha tecrübelilerdir. İyi doktora denk gelirsin inşaallah maalesef özelde de devlette de iyi doktor olması doğumu kolaylaştıran ve zorlaştıran etkenlerden birisi🙂
sumin Mrvtmr çok geçmiş olsun dikkat et kendine canım ancak dinlenerek geçer bol bol c vitamini ve dinlenmen lazim 🙂
Mrvtmr sumin çok saol arkadaşım c vitaminide mide yakmasa iyi de 🙂 dinlencek zamanda değil ya hep bi hazırlık halindesin 😊
Mrvtmr Gulistan çok saol gercekten deniycem son haftalarım olduğu için bebeğin gelişimini etkiler diye cok korkuyorum ilk gebeliğim
Gulistan Mrvtmr benmde ilk gbeligm ıhlamr bile içmedm korkudan ama bu dediğimi dene cok faydasnı gördm ben inş snde görürsün rabbm şifa versin canm 🙏🏻
Feridealbayrak sumin evet canım 12 ocak 40 hafta ediyor kızlar biraz aceleci oluyo diyorlar belkide aralıkta gelir bizim kız 😍 bende biraz erken gelsin istiyorum çok sabırsızlanıyorum ya☺☺
sumin Feridealbayrak aynen aynen bende merak ediyorum kim önce doğuracak🙂 benim 10ocak görünüyor da bakalım. Doktora diyecem artık yeter diye 🙂😋😀
KbraKoc Feridealbayrak bizim dr gününü beklemeyecek gibi bir iki haftaya gelebilir sesi ama bakalım 🤔🤩
Esmapnp Oturup kalkmak bile artik bi iskence gibi geliyo 36+6 gunluguz, 3 gun once kontrolumuz vardi 2900gr 49cm demisti bana kilosu biraz az gibi geldi ama bilmiyorum.. 25 aralikta 38+2de sezeryanla bebisime kavuscam insaAllah
sumin Esmapnp kilosu iyi haftasına göre de 38 haftalık olunca 3200-3400arasi dogar herhalde Rabbim sağlıcakla Kucağına almayı nasip etsin ... Neden sezeryan olacak? Bide neden 38.hafta merak ettim. Bizim doktr bişey demiyor henuz doğum için bende obt tarih bekliyorum ama
Esmapnp sumin benim acilmam olmadigi icin sezeryan olcak canim birde ilk dogumum zor oldugu icin normal dogum korkusuda olustu doktorumla konusup sezeryana karar verdik, sezeryan icin en uygun zamanin 38nci hafta oldugunu okumustum bi yerde doktorumda oyle dedi..
sumin Esmapnp açılma olup olmadığına şimdiden mı bakıyorlar. Doktor bana hiç bakmadı bende 36.haftayim. ne zaman bakacak ? Bakacak mı acaba yani nasıl olacak anlamadım neye göre karar verecek ki
Esmapnp sumin hsyir canm bende hic bakmadi ama ilk dogumum acilma olmadigindan cok zor oldgu icin bunda sezeryan olmaya karar verdk, yoksa daha bende hic cati muayenesi olmadim
sumin Esmapnp anladım Canım ne güzel iki hafta kalmis bir tarih var en azından inşaallah bizede verir tarih bı an önce