tandirella001 iki kez normal doğum yaptım. (2019-2021)
ilkini üniversite hastanesinde ikinciyi şehir hastanesinde yaptım. İkisinde de sistem aynıydı.
Doğum odası var, içinde tuvalet duş var, tek kişilik oda. Nst ile takip ediyorlar, yürü duş al çömel kalk vs söylüyorlar.
Doğum anına kadar yanımda refakatçim kaldı, açıklık kontrolü için geldiklerinde çıkarıyorlardı.
Doğum aktif şekilde başlayınca yatağı doğum yatağına çeviriyorlar, oda bir anda doğumhane oluyor. Bebek karşılama hemşiresi bebeği hemen orda bakım yapıp giydirip veriyor. Dikişler bitince de hasta bakıcı beni giydirdi.
Biraz gözlem altında kaldıktan sonra da normal servis odasına aldılar.
Özel hastanede imkanlar daha farklıdır. Doğum olana kadar mesela hasta bezi iki üç tane kullandım, depend istemediler, yandan cırtlı olanlardan aldırlar.
Aklınıza takılan bir şey varsa yine yardımcı olurum
sağlıkla kucağınıza alın 🌸