Diyelim ki sancım geldi dogum basladı hastaneye gittik. Sonrasında neler oluyor anlatır mısınız? Mesela odaya mı geçiyoruz orda mı bekliyoruz? Mahremiyete Önem veriyorlar mı? Ne olacak mesela duş alacağım bir ortam mı? Odanın içinde wc falan oluyor mu? Oda tek bana mı ait yoksa Baska gebeler de olacak mı? Odada mı dogum olacak yoksa dogumhaneye mi alıncam? Çatal nerde yakın mı uzak mı? Ne bileyim nasıl bir ortam? Dogumhanede tek mi olcam yoksa dogum yapan Baska gebeler de mi olacak ? İlk gebeliğim ve son ayımdayım. Bebek için dogum öncesi ebeye vermek üzere bir paket hazırladım. İçinde bebegin dogduktan sonra giyecegi ilk kıyafetlerin olduğu . Kendim icin de aynı şeyi yapmalı mıyım? Normal dogumdan nasıl cıkılıyor ? Gerek var mı kendime böyle bir paket hazırlamama?
Özel hastaneye gidiyorum . Orada dogum yapacağım. Ama devlet hastanesine gitmek zorunda kalmak da var. Her hastane farklı biliyorum, herkes kendi deneyimini anlatırsa aklımda bi atmosfer bi fikir oluşur en azından. Heyecanımı giderme amaçlı lütfen anlatır mısınız sizin ortamınız nasıldı sorun cıktı mı mahremiyete önem verildi mi sorunlarla nasıl baş ettiniz ?