Gizem_lina05 Gzdczdl rennie duo oda gaviagon gibimi acaba kötüyse tadı surup korkusu var resmen içemiyorum 😞
Gzdczdl Gizem_lina05 valla benim şurupla derdim olmadığı için kullanabiliyorum ama bilemedim bir deneyin isterseniz çare çaredir🙏🏽☺️
bykarakan Gizem_lina05 varsa sakız çiğneyin birde köftelik ince bulgur var ya ondan bir kaşık çatır çutur yiyin 😅😅 annem öyle yapıyormuş bende, bendr yapıyorum arada
mco Gizem_lina05 Dilanurr beni de mahvediyor bazen dayanamayacak düzeye geliyor benim kurtarıcım da bal oldu. Midem yanınca hemen bi kaşık bal yiyorum ardından hiç bişey yiyip içmiyorum su bile içmiyorum hemen kesiyo ağrısını bi dene istersen işe yarar belki
Gizem_lina05 Dilanurr aynen uykunun en tatlı yerinde uyandryo yanma gercekten zaten doğunca uyuyamıcaz şimdi bari az uyusak😩😩
hepoyleolurzaten Gizem_lina05 Geçmiş olsun 🌸 Tatlı, çikolata, acı, fazla baharatlı şeyler mide de yanma yapıyor. Gece yatmadan önce birşey yememeye çalışın yoksa uykudan uyandırır. Şurup olarakta Rennie Duo öneririm, anında kesiyor. 😊🤗
Gizem_lina05 hepoyleolurzaten bu surubu bir kaç arkada daha önermiş alayım en iyisi cok tesekkür ederim 🙏🏻💕
kaderelmci Gizem_lina05 soğuk yoğurt dene canım benim yanmayı sadece o kesiyor beni de gece uykudan uyandırıyor 3-4 kaşık yiyip yatıyorum rahatlıyorum süt salatalık maden suyu ekşi erik hepsini denedim sadece yoğurt iyi gelmişti bana
Dilanurr Gizem_lina05 vallahi ayni seyi dusunuyorumm bende keske uyuyabilsek simdi rahatcaa ama nerde 😑
Mrssmuge Gizem_lina05 miğde yanması bir yandan istifra ettiren reflü bir yandan gaviscon süt hiç bir şey işe yaramadı doktorum pulcet verdi sabahları aç karnına kurtarıcım oldu resmen bir de benim miğde hassas doktorunla bir görüşmende fayda var
brndamla Gizem_lina05 Merhaba, benim doktorum Rennie Duo şurubu yazmıştı. Her yandıgimda 2 kaşık içiyorum. Ve bir sınırı yok, ihtiyaç hâlinde herzaman içebilirsin dedi. Ben çok faydasını görüyorum şükürler olsun,doktorunuza bu ilacı danışın..
Gizem_lina05 brndamla randevü alamıyorum ama gecen senede doğum yaptım özelde ki doktorumda renni veya gaviscon demişti