Gizem_lina05 Kızlar midem cok yanıyor 33. Haftalığım süt maden suyu cubuk kraker yedim ama fayda etmiyor neden yanıyor ne yapmalıyım başka uykudan kaldırdı zaten cok yatamıyorum artık Bi öneriniz var mı neden mide yanar sanki ateş var içinde😢😢
Gizem_lina05 Gmzkc yok saat 8 bucukta yedim yemeği ama midemde top gibi cok toplanmaya başladı bebek mağlesef ki😩
Gizem_lina05 Ozgesapmaz tadı iğrenç diyordu babam içerken o bende etki yaptı sanırım şişesini bile görmeye dayanamıyorum psikolojik etki sanırım cok mu kötü tadı olmadı alırım eczaneden
Akyurekgurcu12 Gizem_lina05 herkeste farklı sanırım o zaman miğde ilacı oda naneli oluyor onu deneyin isterseniz gavisondu sanırım
zilann Gizem_lina05 miden de bulaniyor mu yoksa sadece yanma mi var cunku benimde oldu ama daha fazla midem bulaniyordu mecbur kaldim agzima parmak attim baya bi kustum sonra kus gibi oldum cok rahatladim
Gizem_lina05 zilann mide bulantı yok ama yanma asırı aklıma benimde kusma geldide kolay kusamıyorumda 😞
Mom3834 Gizem_lina05 sade falım sakız geçiriyor bir tek bulantımı da mide yanmamı da. İsterseniz bir deneyin. 5-10 dk cigneyince geçiyor
Gzdczdl Gizem_lina05 benimde bildiğin yemek borum fokurduyordu sanki bazen RENNİE DUO şurup verdi doktorum zararsız 3 ölçeğe kadar alabilirsin dedi. Sütü sordum süt anlık keser sonra daha çok yakar dedi. Çok şükür yandığı zaman şuruptan bir ölçek alıyorum rahatlıyorum
Gizem_lina05 Gzdczdl rennie duo oda gaviagon gibimi acaba kötüyse tadı surup korkusu var resmen içemiyorum 😞