Aybebek Eşimle karar verdik liya olucak prensesimizin adı.. Düşüncelerinizi yazar mısınız? Sizce nasıl? Birde yanına ikinci isim ne olabilir? Bide bugün öğrendik ki tarkan ve eşide aynı ismi koymuşlar ama vazgeçmek istemiyorum :(
Kibarbaby Aybebek bende kızım olsa liya istiyodum ☺️ Fakat şuan tarkan koyduğu için herkes koyar sanırım vazgeçmek zorunda kalırdım ☺️
biiiidamla _emymom_ aynen yeğenim lina bizde liya koyalım diyorduk ama akşamdan beri soğudum isimden 🤦♀️
zgeKonaolueker Ben daha cinsiyetini öğrenemeden kız olursa Liya koyucmm demiştim Tarkan da lidya koyacaktı 😂 Liya koymuş artık patlar gider kimse de yoktu isim ne güzel diyordum sabrın en güzeli benim kızım olacaktı ama artık herkes koyar 🤭