rabisimm iki_prenses_annesi uyurken yastığınız çok yüksek olmasın hatta mümkünse hiç kullanmayın benim mide yanmam olunca gece yastıksız uyuyorum bana iyi geliyor İnşAllah sizde etkisini görürsünüz 🙂
sumeyraballl iki_prenses_annesi cnım benimde 9 haftalkken başladı miğde yanmalarm süt içiyorm o rahatlatıyor anında geçiyor 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ 19 haftalığm hala çekiyorm miğdeme ateş düşüyor resmen
aley_ckmk24 iki_prenses_annesi doktorunuza danışıp pulset diye bir ilaç var alabilirsiniz. Benim de oluyordu doktora söyledim onu verdi Kullandığımdan beri yanmıyor midem belki sizede iyi gelebilir
Brcozkn iki_prenses_annesi ben de son günlerde hep bu sorunu yaşıyorum. Özellikle saat 4 den sonra yediğim herşey yanma yapıyor aç uyursam iyiyim. Başlarda badem ve soğuk süt iyi geliyordu 31. Haftamdayım şu an. Afedersiniz kusmadan rahatlayamıyorum ekşime beynime vuruyor sanki az önce yine çıkardım 😔
osm iki_prenses_annesi sadece soğuk süt iyi geliyor bana 🥺 çoğu zaman yanmalar kusturuyor hemen sonrasında soğuk süt buz gibi geliyor rahatlatıyor
Gamzebrb iki_prenses_annesi bence şerbet yapıp içebilirsin benim normalde de reflüm var içtiğimde hep rahatlatır
07-02-2019 iki_prenses_annesi bnm mıde rahatsızlıgım oldugu ıcın tuttu mu ne soguk sut ne yogurt hıcbısey fayda etmıyor rennıen de geccırmıyorr sadece gawıscon ıyı gelıo hatta cok kotuysem serum taktırmadan gecmıyor 2 hamılelıgımdede malesef hastanelık olmuslugum war ole yedıklerınıze dıkkat edın
Tuba0909 34+4 olduk şu zamana kadar hep sütle bastırdım ki gerçekten de bastırılmıştı. Ama şimdi doktorum gaviscon şurup kullanmamda sakınca olmadığını söyledi birşey diyeyim mi gece yatmadan 2 sefer içtim 1 saat sonra yine aynı. Süt içtim oda kesmiyo resmen içimde ateş topu 🥺😢
iki_prenses_annesi Tuba0909 gerçekten de o şurup sadece anı kesiyor başkada kurtarmıyor bende tecrübe ettim onu
Brcozkn iki_prenses_annesi kusmakta çok kötü yüzümde morluklar var nefessiz kalmaktan kaburgalarım ağrıyor gece uykularım yok doğursakta rahatlasak 😓
Mom54544 iki_prenses_annesi ne olursa olsun fayda etmiyo bende hiç bişey gece 2 3 de uyanıyorum bu yanma yüzünden sabah kalkıyorum gene başlıyo korkuyorum bisiler yemeye artık resmen gene yancak mi diye rennie verdi doktorum oda yarım saat rahatlatiyo gene aynı salatalık süt yoğurt herşeyi denedim fayda yok
Tubis333 Elma,sade soda,rennie şurup kabızlık yoksa şeftali tavsiye ederim ben tüm gebeliklerimde yaşadım şimdi 20haftalık gevreğim hemen bi yeşil elma yiyorum kahvaltıdan sonra olmuyor hele gece çok oluyorsa yatmadan ye hem uykuda getirir 🍎