iki_prenses_annesi 23+4 olduk bugün ilk kizimda 30 haftada başlamıştı bu çok erken başladı ve dayanilmayacak şekilde oluyor . Sizler neler denediniz yada kullanıyorsunuz yardımınıza ihtiyacım var 😲
rabisimm iki_prenses_annesi benimde genelde baharatlı bişeyler yiyince mide yanmam oluyor bi bardak soğuk süt içiyorum iyi geliyor
iki_prenses_annesi isimsiz1i usutmekten de oluyorsa bugün evet dediğiniz gibi soğuk yedim biraz da yağmur 🤭
isimsiz1i iki_prenses_annesi evet oluyor bende ıslak saçla uyudum bide buranın havası soğuk miğdemi üşüttüm hani diyolar bebek saçlı falan alakası yok yani 😂😂😂
iki_prenses_annesi isimsiz1i yok yok saçla hiç alakası yok ilk kizimda bile 30. Haftada başladı saç olsa o zaman bu erken çıkarıyor saclari bonus olacak 😁😁
Busrabbb En güzeli ballı soğuk süt, ama bunlar geçici kalıcı çözüm için doktoruna söylemelisin ve rennie duo iyi bir şurup bir de pantpass çok iyi bir hap
isimsiz1i iki_prenses_annesi vallah baya üşütmemek lazım çorapta giymem gerek ama giy çıkar zorlanıyrm bide ikizlere hamileyim
PelinAtes iki_prenses_annesi sabah aç karnına bı tatlı kaşığı tahin yiyin. O midenizi koruyacaktır. Şimdi de varsa eğer bı salatalık yiyin ama tuzlamadan dümdüz
iki_prenses_annesi PelinAtes tahin hiç sevmem yemedim ki . Ama salatalık az önce yedim yoğurtta yedim bakalım
rabisimm iki_prenses_annesi uyurken yastığınız çok yüksek olmasın hatta mümkünse hiç kullanmayın benim mide yanmam olunca gece yastıksız uyuyorum bana iyi geliyor İnşAllah sizde etkisini görürsünüz 🙂
PelinAtes iki_prenses_annesi benim 12. Haftadan beri bir fiil hiç durmadan çayır cayır midem. Şu an 26. Haftamdayim ağladım artık yanmadan dolayı burada bir arkadaş söyledi bana da anında etki etmişti tahin
Dlkhtpgl iki_prenses_annesi gece yatarken rennie çiğniyorum. Dr um yazdi tabi. Birde süt iyi geliyor. Maden suyu cok işe yaramiio