Çok şükür iyiyim, 19+6 dayım su an da. Bebek hareketlerini daha dün net olarak hissetmeye başladım ama ara ara hissediyorum. Devamlı hissediyor musnz sizler? Detaylı içinde haftaya cumartesi randevum var merakla beklıyorum, cinsiyetimiz kız bu arada💓