cinardefnemoms 140 günlük olduk doğuma 140 gün kaldıı💕 Nerdesiniz 20 haftalıklar nasıl gidiyo hamislikk🥰
bebegimizibekliyoruz1 cinardefnemoms aynıyız tam 20+0 olduk sırt ağrısı var hafiften ama iyiyim kıpır kıpır oğlum 💙
cinardefnemoms bebegimizibekliyoruz1 benimde hafif bulantılar yemek yedikten sonra başlıyo🙄 yaa sağlıkla gelsin inşallah oğlunuz bizimde kız 🥰
bebegimizibekliyoruz1 cinardefnemoms sizin bebişiniz de sağlıcakla gelsin 😊 bulantı hiç yaşamadım allah yardımcınız olsun
cinardefnemoms bebegimizibekliyoruz1 sağ ol canım çok yaşamıyorum bende aslında ama yemekten sonra bı biseyler oluyo yemek mi secicek diye düşünüyorum 😂
cinardefnemoms bebegimizibekliyoruz1 bu arada canım detaylı ultrason çektirdin mi genelde 21 haftalikta net çıkıyo diyor burdaki arkadaşlar. Bana da Dr um detaylı 21 haftada cektir dedi ama eşim bu hafta müsait cumartesi çektirmeyi düşünüyoruz fark olur mu acaba
DenizBilge cinardefnemoms 20+3 olduk bizde. 23 Ağustos’ta ayrıntılı ultrasona gün aldım. 22+0′da girmiş olacağız
bebegimizibekliyoruz1 cinardefnemoms Zaten şu an 21.haftadayız 20.haftayı doldurduk 21 e doğru gidiyoruz benim doktorum 22 de ceketir dedi kaç kere ben daha randevu almadım kliniklerden birkaç güne alıcam
Cagla-91 Ya kızlar tam kasiklarin alt tarafında bacağın başladığı kısım (umarim anlatabilmişimdir.) resmen ayağa kalkınca falan acıyor. Kasıklarım degil ama bacak kısmı. Öyle olan var mi acaba 😢
cinardefnemoms Cagla-91 bı dahaki kontrolünde Dr una soyle canım . Bana verdi magnezyum kasılma gibi bişey oluyo ağrı oluyo genelde magnezyum veriyolar ilerleyen zamanlarda da damar damar üstün binmiş gibi oluyo öyle sap gibi kaliyo bacak 😂😂😂
Cagla-91 cinardefnemoms ay ondan mi ki acaba ya. Her ayağa kalktığımda bacaklarım çok acıyor. Sonradan yürüdükçe düzeliyor ama gittiğimde söyleyim doktora canım saol 🤗