Eymeniminannesi ismimi seviyorum aslında benim ismim babama inat olsun diye konulmuş babam annemi aldatiyormus başkasıyla kadında hamileymiş annem babam yüzünden siroz oldu baya ilerlemiş hastalığı ben doğacağım zamn annem ben ölürsem beni hatırlatacak bir isim olsun demiş hep kavga ettikleri için. Abim Eylem ismini seviyormuş Eylem olsun Demiş Eylem koymuşlar. İsminden memnunum ama ben uğursuz gelmişim biraz bizimkilere etrafımda Eylem isminde olan insanlar var arkadaş ortamı ama gayet iyiler . Ben hayata bir sıfır yenik başladım öyle de devam ediyorum 4 yaşında annesiz kaldım babam başkasıyla evli hayatta aramaz bizi küçüktüm bir bayram demedi kıyafet alayım. Abilerim sağolsun hep yanımda oldular. Yani demem o ki Eylem ismi olan çok kişi biliyorum şansları var mutlular sorun bende var sadece bir ben öyle değildim ama çok şükür evlenince görmediğim sevgiyi eşimden ve ailesinden gördüm