Mihribancglr Bu postu açıp Böyle yazinca ertesi gün doguranlar oluyor muş hadi bende başlayım dedim 38. Hafta gelsin artık minik papatyam🌼🌼🌼😁😂😍😍 dün kontrolde 2 cm açılma var dedi ama sancı yok sadece kasılıyor bakalım dua edin hamiş anneler 🥺♥️💋🌼
Tosbik06 Mihribancglr bizde 38+1 olduk vaktimiz geldi mi bnm de bir cm açılmam var sadece . Nst de şiddetli sancı çıkıyor 😬 doktor yatış önerdi burda hastalık çok o yüzden eve gitmek istedim
Derensmom Mihribancglr 40+1 im doğmuyor 😂eşim yarın özele gidip sezeryanla alsınlar beklemekten sıkıldım diyor😂
Seminn Mihribancglr bugün 5te yatışım yapıldı suni ile başlatılacaktı ama açılmam yoktu doktorum rahim ağzı yumuşatıcı verdi 2 doz 2.doz çok kötü etti beni demin ebeye dayanamıycam ben sezeryan olmak istiyorum dedim sabah sezeryan oluyorum 😩
Mihribancglr Lulemom vajina da iç kısımda yırtılır gibi ağrıyor aynı anda miğdem bulanıyor sadece bilmiyorum açılma böyle hissediliyor ise hissedioommm canim😂
Masal53 Lulemom açılmayı son aşamalarda farkedersin açılma son aşamaya geldikçe hem sancın şiddetlenir hem makatına baskı olur
Mihribancglr irem95- kilosu ve herseyi tam dedi doktorum o yüzden artık gelsin dedi bende ona bakarak doğuramioomm dedim 🤷♀️😊
Lulemom Mihribancglr benimde vajinam sanki bi yere vurmuşumda morarmış gibi ağrıyor da 😄 açılmamı var acaba diye merak ediyorum. Teşekkür ederim ☺️
Mihribancglr Tosbik06 ahyy dün benim sancım ciksaydi doktor alirdim seni doğuma demistiii bol bol merdiven çık açıklık olur inşallah saglikla gelsin kuzular
Mihribancglr Derensmom annaaaammm nasıl bekledin gııı o kadar valla ben zaten sabırsızım doktor da gelsin artık deyince yürüyüş merdiven in çık bisiklete bin hepsini daha fazla yapasim geliyor 😂😂
Selcansahin33 Lulemom ya ben 35+0 im 2 gündür benimde vajinamda müthiş ağrı var ayakta zor duruyorum korkuyorum bugün kontrolüm var bakalım 😔
Derensmom Mihribancglr doktor sorum yok deyip haftaya gel diye diye bu zamana geldik ne sancım ne ağrım var sabah kalktım kontol ettim kendimi ne gelen ne giden var yine 😂
Eylem_kaya07 38+4 bende doguramiyorum 38+0;da sancı ile hastaneye acile gittim bebek kanala bile inmemiş 😂 0 açıklık eve geldim 🤷😂
Eymeniminannesi Eylem_kaya07 konu dışı ama size bişey sorabilirmiyim? İsminiz Eylem galiba memnunmusunuz? Ben 37 haftalık hamileyim, kızım olucak allah nasip ederse Eylem ismine karar verdik, fikrinizi almak istedim. Şimdiden çok teşekürler😊