GizemDnmez ikinci dozda ağrı olmaması için, aşı olurken kendinizi rahat bırakın kasmayın. Bir de aşı olduktan sonra pamukla bir süre iyice bastırmayı deneyin. Belki işe yarar. Ben bu şekilde yaptım tetanoz da oldum covid aşılarını da oldum hiç ağrı sızı olmadı.