Merhabalar ben 21+5′te tetanoz aşımı oldum . Kolda ağrım oldukça fazla oldu tabii sizde aynı etkiyi gösterirmi bilemiyorum. Birde aşıyı yapan hemşire 3 doz şeklinde olmamı söyledi ama doktorum o bilgiyi vermedi hazır bu konu konuşuluyorken sormak isterim. 😇