Kuzeyegemoms İyi geceler kızlar, bebeğinde gelişim geriliği olup, düzenli olarak kaşar muz süt ceviz vs yiyip bebeğe kg aldıran var mı? 10 gün Geriliği kapatmak için bol bol yedim 2 haftadır ama bilmiyorum beslenmeyle mi alakalı 🤷🏼♀️
Merkun Kuzeyegemoms beslenmeyle bir alakası yok demişti doktorum. Genetik faktörleri göz önünde bulundurmak lazım. Benim oğlum 41. Haftada 2730 gr doğdu mesela ve gebelik şekerim vardı. Eşim zayıftır :)
Kucukmucize Kuzeyegemoms canım benimde öyleydi.Genetikte olabilir demişti ama düzgün beslenince düzeldi Her gün yumurta peynir yoğurt muz kaşar peyniri et ağırlıklı beslendim.Akımlarında vs bir sorun yoktu
Hilal-95 Kuzeyegemoms ya benmde öyle şuanlık gerilik yok ama olablr dedi çokmaz bi ihtimal felan dedi kan akışı normal olduğu için kan sulandırıcı vermedi ama genelde vermişler bende baska doktora gittim oda gerek yok dedi bende öle bi yiyorum ki 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Midem almıyor artık piskoljm bozuldu 25 haftalığm bu arada
Kuzeyegemoms Merkun sizin genetikmiş. Benim eşim uzun boylu iri yapılı 4750 kg doğmuş 😅 doktorum plesanta da sorun olabilir demişti yarın kontrolüm var insallah sıkıntı yoktur
Kuzeyegemoms Hilal-95 kan akımında bi sıkıntı yoksa genelde siz minyonsanız böyle diyorlar. Bana da 22. Haftada perinatoloji doktoru bebeğin minyon olabilir sende öylesin babasına çektiyse eğer doğunca birden boy atar demişti. Gerçekten öyle oldu 32. Haftamda 30 ile uyumluydu bebeğim suan 34 üm yarın göreceğim bakalım 😊
Hilal-95 Kuzeyegemoms minyonum gelişimde sıkıntı yok da suan sol arter kısa kalmış gibi bay söledi ama kan akışı normal dedi bni korkuttu olablecekler diye ama snradan korkulcak bsy yok dedi perintolg aynı sekılde söleyen snra bn kendı doktoruma gittim tek taraflı sıkntı yok dedi de içime bı sınmıyor yiyorm durmadan bugun 2 tane haşlanmıl yumurtayı yedım ama midem taşıyor resmen
Kuzeyegemoms Hilal-95 stres yapma canım bol su iç dinlen güzel beslen elimizden başka bişey de gelmiyor zaten 🤷🏼♀️
Alagzpnr Kuzeyegemoms canım benim kızımda da bir haftalik gelişim geriliği var ama oncelikle neyden kaynakli doktor bunu söyledi mi benim kan eksikliginden plesantaya kan gitmiyor diye karin bolgesi sadece 1 haftalik geriden takip ediyor . Doktorum dahiliye doktoruna yönlendirdi ordada kan verildi ama yine aynı canim hala kan değerim cok düşük bebek hala 1 hafta geride bakalim 10 gune tekrar gidecem.
Kuzeyegemoms Alagzpnr çok geçmiş olsun canım insallah sağlıkla kavuşursun. Doktor net bişey söylemedi. Nst de hareketi az çıktı sonra detaylı ultrasonla baktı kordona ayağı mı dolanmış kordona ayağıyla basıyor mu öyle bişey dedi. 10 gün gerilik var su da azalmış dedi böyle giderse sezeryana alabilirim erken dedi. Ben beslenmemle mi alakalı dedim hayır genelde plasentadan olur bu dedi
Alagzpnr Kuzeyegemoms saol cnm plesantadan beslenemiyor anladigim kadariyla inş duzelir haftasına yetişir. Üzülme stres yapma sakin stres üzüntü de bebegi etkiler.
Kuzeyegemoms Alagzpnr insallah yarın kontrolüm var suyu bitmiş hemen sezeryan der diye korkuyorum valla 🥲
[silindi] Kuzeyegemoms 34+6 2 hafta gerilik var su da az 🤷🏻♀️ beslenmeyi duzelttik ama olmadi plasenta kaynakli diyor