Hilal5455 Sevimp Yaaa çok az kalmış resmen 😍😍 Rabbim zamanında vaktinde kucağına almayı nasip etsin sağlıkla inşallah 😘🦋🌺
Hilal5455 Dilekcnkn Tamam artık 30. Haftalara qeldin az kalmış 🌺🌺😍😍😍 Rabbim zamanında vaktinde kucağına almayı nasip etsin inşallah 😍😍😍
Htcnaz -Gmz- aynıyız seninle ama benim tabi riskim bilemem doktorumub demesine göre iyi giderse herşey 38 de alacak beni de
Hilal5455 DenizSayer Çok az kalmış ❤️ tatlı heyecan ve bi türlü geçmek bilmiyen Zaman 😍 hepsinin tadı farklı 🦋🦋
Hilal5455 Benimbebegim Ah canım benim sende iple cekiosundur kucağına alcagin günü 😍 sağlıkla vaktinde alırsın inşallah 😍
Hilal5455 Angela Ah canım ikinciye anne olmak daha bi başka tez zamanda sağlıkla kucağına al inşallah 🤲❤️
Angela Hilal5455 Cok heyecanlıyım. İlkinde de vardi ama bu ayrı bi güzel heyecan. Allah isteyen herkese nasip etsin 🙏
Happybaby007 Zeynepela1 bende 2 eylülde sezeryana girecek nasip olursa. Az kaldı. Belden mi tammı narkoz alacaksınız