Nilll123aa 33 olduk mor lahana yazıyor 💙 ama 29.haftadakilerde mor lahana yazmış çok saçma 33te de mor lahana olması
Buseninannesi_21 MHA21 Ama her zorluğun sonrasinda güzel şeyler oluyor canım 🌸 inşAllah saglikla gelirler minikler 🐣
Hasel0503 Leylaakcay bende 30+0 oldum ama Hindistancevizi olarak gösteriyor gerçi uygulamanin meyve protokolune aldanmıyorum herkeste farkli gösteriyor aynı hafta olsa bile😁😂