Ezgice0 Snggnc2101 Bebişlerim İkiz olduklarından erken gelicekler hayırlısıyla. 😇 Tabi biz bekleyebildiğimiz kadar bekleriz İnşaAllah 😇
MHA21 Buseninannesi_21 yatamıyorum şuan mide yanmasından bel ve kasık ağrısıda oluyor uzanamıyorum bile uyku akıyor gözümden 😒
Buseninannesi_21 MHA21 Bende de evelsi gün akşamdan beri yalanci sancilar vardi düzensiz geceleri de beni reflü uyutmuyor çok kötü 😤
MHA21 Buseninannesi_21 Allah yardımcımız olsun ben pazartesi sezeryan düşünüyorum dayanamıyorum artık
Buseninannesi_21 MHA21 Gün mü alacaksiniz 😊 ben de yarin gidicem bakalim ne zaman gelir bilmiyorum normal olacağım.
MHA21 Buseninannesi_21 evet cuma günü randevum var ben normalden çok korkuyorum o yüzden sezeryan olurum büyük ihtimalle 😊