Senayyaprak33 Sjdjjdndj en iyi gelen şey bence süttür ben hep dolapta bulunduruyorum zararı yok aksine çok faydalı bari sürekli iç midene de iyi gelir. Soda içebiliyorsan soda çok iyi geliyor
Sjdjjdndj Senayyaprak33 amin inşallah 🥺 Tabi her güzel şeyin bir zorlugu vardır bu da öyle meyvesini alınca her şey geçer umarım ❤️
elifkrsbn Sjdjjdndj sade soda yada soğuk süt iç ben çok rahatlıyordum bunları yapınca hiç ilaç kullanmadım şimdiye kadar birde mentosun nanelisi var A101 de kasa yanında satılıyor hemen oda aşırı naneli çok iyi geliyor Miğdeyi rahatlatıyor
elifkrsbn Sjdjjdndj bide baharatlı yemeklerden uzak dur bol salçalı bol baharatlı şeylerde iyi gelmiyor .
Sjdjjdndj elifkrsbn baharat olarak yemeklere bilerek.az katıyorum kaç zamandır salçasını da az katıyorum bu sebeptemt yemeklerimin tadı da gitti malesef😂
ssssxsss Sjdjjdndj yesil eksi elma “granny smith” elmasi diye geciyo bana tek yarayan o oldu bu gunlerde 😭 iyisine denk gelirsen hemen geciriyo ve gercekten cok faydali bir elma kabuklariyla yersen daha faydasini görursun Allahin izniyle
Dlkhtpgl Sjdjjdndj vallla ben yatarken bi rennie çiğniyorum. Cok iyi geliyor. Dr verdi. Bide süt iyi geliyor. Soda cok fayda etmedi bana