Brcozkn ben bıraktım kullanmayı şüphem olduğu için bırakınca regl öne çeker erken olursun diyorlar ama henüz olmadım.Bıgün yarın olmam lazım yoksa haftaya kan tahlili yaptırıcam.çünkü 4ay önce düşük yaşadım doktorum progestan kullan hemen olursa demişti .erken öğrensem iyi aslında .Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin size de