Merhaba kızlar
çok zor durumdayım.adet düzensizliğim nedeniyle 1,5 aydır doktor önerisiyle yasmin kullanıyorum.Fakat yakın zamanda düzensiz kullandım Malesef başka derde boğuldum .ama yumurtlama döneminde denk gelmesi hamile kalmışnıyımdır düşüncesi sardı ? Ne yapmalıyım ? Şuan çok erken kan da döllenmeden 4-5 gün sonra çıkar mı ? Peki ya yasmin devam etmeli mi?