2pasam03 Eylul-bebek bende onun esinde yaptim dogumu onuda tavsiye ederim ufuk hanim birazcik ciddi ama.esi cok ilgili ozel gibi
Eylul-bebek 2pasam03 evet Evren bey de çok iyi, ama dediğim gibi normal doğumda kim denk gelirse artık, rabbim iyi insanlarla karşılaştırsın
2pasam03 Eylul-bebek aynen birde ebeler dogum.yaptiriyor grnelde normal dogumda doktorluk bisey olmadiginda benim oyle oldu ebelerde cok iyiydi tavsiye ederim yani
Mineccee Kuzusunannesi merhaba ben de seda ya gidiyorum mart ayında gözüküyor doğum memnun musun seda hocadan