Kuzusunannesi cahillesohbetikestim Şimdi yapılmıştır belki benim bahsettiğim 3 sene önce ama yine de konuşmakta fayda var ☺️
Eylul-bebek Ahsen03 ben yapacağım, Ufuk hanıma gidiyorum, tabi şuan normal doğum dedikleri için kim denk gelirse doğuma artık
Ahsen03 Eylul-bebek nasıl doktor bende yeni taşındım afyona hiç bilmiyorum hastanesi nasıldır? Nasıl olır doğum korkuyorum açıkçası
2pasam03 Eylul-bebek bende onun esinde yaptim dogumu onuda tavsiye ederim ufuk hanim birazcik ciddi ama.esi cok ilgili ozel gibi
Eylul-bebek Ahsen03 muayenelerde çok iyi doktor ama işte doğum esnasında nasıl olurlar hiç bilmiyorum normal doğumda nöbetçi doktor kimse o geliyor zaten. Ama takibini Ufuk hanımda yaptırabilirsin memnun kalacağına eminim, Buarada kaç haftalıksın ?
Ahsen03 Eylul-bebek 36 haftalık oldum normalde Diyarbakır da gidiyordum tayinimiz Afyon oldu ev alınca maddi olarak baya ağır gelecek özel hastane. Acaba devlette mi olsam diyorum