gunesveguney Kvsraykt Afyonda yaşamıyorum ama ordan İstanbul’a gelin geldim bende, annem orda yaşıyor ah canım Afyon 💃🏻😂
BrcYrt AnnelikHayali evet hala çok çok yoğun çok fazla hastası var, randevu olmasına rağmen çok sıra bekliyorum 🤗
Sevcannn10 Merhaba bende 38+2yim fuar hastanesi İsa hocaya gidiyorum aslen Balıkesirliyim eşim afyonlu :)
cahillesohbetikestim Sevcannn10 siz doğum fiyatlarını daha iyi biliyorsunuzdur o zaman yukarıda arkadaş sormuştu da yanlış cevap vermiş olabilirim kimseyi yanıltmak istemem 😊
BrcYrt Sevcannn10 ben de Temmuz ayında fuar hastanesinde detaylı ultrason yaptırdım 645₺ verdim artık detaylı ultrason zorunlu olmuş sanırım
Sevcannn10 Temmuz ayında zam gelmiş galiba zamdan önce suda doğum 3000 sezeryan 3300 civarıydı. Normali sormamistim suda doğum istediğim için
Kvsraykt Sevcannn10 Şimdi gördüm aslında çok uygunmuş ya ssvd fiyatı nedir acaba çünkü baya fazla istiyorlar
Tuqbarsberen Kvsraykt afyonlu değilim ama evlenmeden önce afyonda oturuyorduk annemler geçen sene tasındılar canım bükmeye aseriyo çok fazla Antalyada oturuyorum kargolamqa yapan bildiğiniz bir yer varmı acaba
BrcYrt Tuqbarsberen https://www.google.com/search?q=kayra%20b%C3%B6rek&tbm= Kayra Börek Afyon bildiğim kadarıyla kargo yapıyorlar internette numaraları var görüş istersen
Kvsraykt Tuqbarsberen Yaaa eğer arkadaşın söylediği yerden alamazsan haber ver ben yardımcı olurum benimde eşim Antalyalı 2 yıl kepezde oturduk
LimonCocuk Merhaba, 6 yıldır Afyondayım.. 29 haftalık hamileyim Park Hayat Gülengül Köken’e gidiyorum.. Hepimiz sağ salim doğuralım,büyütelim inşallah 🍋