BrcYrt ya evet güzel şehir aslında ama pandemiden dolayı çok gezemedik maalesef. ama kışın çok soğuk bu sene ilk kışımdı neye uğradığımı şaşırdım valla.aslında ben aslen konyalıyım.yazlarım genelde konyada geçerdi evlenmeden önce ama kışları pek gelmediğim için soğuğunu bilmiyordum😃