Yarenesra Damla o yırtıldıgı icin Bebek nasıl çıkacak kaç saat sancı boşa mı çekiliyor 😂birde sinir oluyorum ebe çık çatala in daha açılma olmamış demesinden 😏
Lavieenrose_ Ben ilk bebeğmde sezeryan oldm hatta ağlayarak gitmiştim ameliyathaneye😃 Ama bu sefer normal doğum istiyorum,tabi mümkün olursa ve bu konuda çok ısrarcıyım. Varmı benim durumumda olan?
Nurglnsal Lavieenrose_ bunu yapabilen doktorlar varmış imkanlr el veriyosa ama çok zor canım yani sezeryan olursun herhalde kolay kolay göze almaz doktor riskli bayağı
Nurglnsal Damla________ doktorun kesmesi kendisinin yırtılmasından daha iyi canım senin dediğin şey yırtılma o da yamuk yumuk yırtılırsa iyileşmeside dikiş atılmasıda çok zor oluyomuş
Lavieenrose_ Nurglnsal Ya benim bebeğimin boynuna kordon dolanmiştı o yüzden sezeryan oldu. Bizim doktorlarımızda bunun eğitimini alsnlar bi zahmet kesip biçmeyi iyi biliyolar, tabi her doktor ayni değlde ✌. Artk sezeryan sonrası vajinal doğumun önünü açsınlar. Çok taktm ya bu konuya çıldırciim 😃🤦♀️
Dytanne Merall ya konuşmaları okuyunca çok eğlendim 😂 inşallah kolayca normal doğum yapabiliriz 🤗 haziranda daha benim doğum ama hayırlısı bakalım 🤗
deletedmom11 Dytanne ben senden önce fırlatcam mayıs başLarında benmki inş bu ikinci ağrısınıda sızısınıda keyifle çekcem kaç kere doğuruyoz ki ilkinde anca acı çektim bilmeyince neyin noldugunu bunda güle oynaya göbek ata ata fırlatcam bebee herifin kucaaana 😂😂😂
Dytanne deletedmom11 aynen ya hem acı çektikçe günahlarımızda dökülüyor hep öyle düşünüyorum 😂 benim ilk doğumum olacak ama annem 7 tane normal yapmış azıcık ucundan ona çektiysem bende yaparım heralde 😅 babasının kucağına doğru şöyle nişan alıp pııııırrrttt diye doğurucam inşallah 🤪🤰🏼
gunaynur Merall ben de çok korkuyorum ama yine de normal istiyorum. İnşallah normal olur. Kolaylaştırmak için özellikle bir şeyler yaptınız mı?
Merall Yok canım hiç bisey yapmadım sadece tek.bildiğim surek li yatmadım hep hareket halinde oldum doğuma 2 hafta kalada yuruyyürüyüş yaptim