Bende normal doğum istiyorum ve böyle kolay yapanlara çok imreniyorum kimi de çok kötü anlatıyo insan vücudundan vücuda değişiyor sanırım ama benim annem de üç normal doğum yapmış ve kolay olmuş ama ablam yapamadı sezeryana aldılar umarım ben anneme çekmişimdir