Mom2525 ben ibni sina da memnunum ama çok pahalı. 2 yasında da oğlum var. Hani parayı verebilir gönlüm olsun diye eşim ama benim içime sinmiyor gibi birsürü eksik alırım gibisinden düşünüyorum. Normal doğum sonuçta yine ebe de yapsa doktor da yapsa iş bizde bitiyor bilmiyorum. Devlet hastanesinnde tekrar doğurmayı da düşünüyorum gibi. İlkini orda doğum yapmıştım da. Bakalım haftalar ne gösterecek. Sizin ilk mi. Dopum şekliniz ne