Normalde cumartesi günü sezeryan olacaktım ama oğlum erken gelmek istedi sabah uyandım eşimi ise gönderdim kahvaltı yapmak için kalktığımda birşeyin aktığını hissettim hemen lavaboya gttim silindigimde içerisinde pıhtı gibi sümüksü parçalar vardı tekrar geldi ama yine çok azdı hemen banyo yaptım birşey olursa hazır olayım diye doktorumu aradım ameliyattayms sekreteri suyun değildir ama gel kontrol etsin dedi kontrole geldiğimde ultrasonla kontrol etti suyu normaldi sonra alttan muayene etti açılma olabilir dedi kontrol ettiğinde suyun geliyor doğuma alıyorum bugün dedi meğer ki iki gün önceden doğum başlamış küçuk küçük sümüksü kanama parçaları geliyordu ben ilk gebelik olduğu için anlamamısım gebelik şekerim olduğu için küveze girme riski var hazırlıklı ol dedi çok şükür spinal sezeryanla 4 yıllık hasretim bitti şuan yanımda mışıl mışıl uyuyor küveze girmedi Allah’ım evlat sahibi olmak isteyen herkese nasıp etsin ben çok emek verdim sonunda oğluma kavuştum çok dua ettim isteyen herkes için 🥰