smmamoms Hazella bana da verdi ama içemiyorum. O zaman günde iki tane ceviz yemeni istiyorum dedi. Demek ki yediklerimiz de dengeliyor o vitaminleri 🤷🏻♀️
Alisaninannesi Hazella ilaç firmasında çalışan biri olarak çok iyi araştırdım ve doktorumun tavsiyesi üzerine. Kesinlikle Omepa Vm diyorum. Hem folik asit hemde omega 3 , multivitamin içerir. Bunu kullandığın zaman ekstra folik asit almana gerek yok
Zelsonr xayssx Bilmem bana balık yağı olarak verdi canım. Demir hapı vegeferon kullanıyordum bıraktım
Ar2020 Hazella bana verdi doktorum ama içemedim doktorum da zorlama o zaman haftalık etini yiyorsan kullanman şart değil dedi herşey beslenmeden geçiyor dedi hafta da bir balık da yesen aynı şuan mevsimi değil diye balık bile yemiyorum 6 aylık hamileyim hiç kullanmadım bebeğimin gelişimi de önce çok şükür
BurcuArslan Hazella ben hem vejeteryanim hemde balik hapı hiç kullanmadım vitamin olarak sadece pregnacare kullanıyorum içinde 19 vitamin ve folik asit hersey var
Mihrimahirem Hazella epa ve DHA oranı olan herhangi bir balık yağı oluyor bence. Eczacınıza sorsanız söyler zaten
Mk34 Bende kullanmıyorum 27 haftama girmek üzereyim. Doktorum sağlıklı besleniyorsan kullanmayabilirsin demişti