Rserin Çınar ismini ben çok duymaya başladım, doktorumuz bile bize isime karar verdiniz mi diye sorduğunda evet dediğimiz de ‘Sizinde mi Çınar yoksa’ demişti, o kadar çok duymuş ki biz daha isim söylemeden bizimde Çınar koyduğumuz düşünmüş 🤭 Yağız isminin söylemi zor değil bence, aksine çok Yağız delikanlı bir genç canlanıyor gözümde 😊