sedanurakarken Rserin yağız ismini severim güzel isim bende çok koymak istedim hatta yağız ege ama eşim alparslan istiyor anlaşma yaptık alparslan koyucaz 😊
Rserin [silindi] sedanurakarken söylemesi zor gelmiyor mu bi kaç kişiye söyledim baya yadırgadılar acaba mı dedim?
sedanurakarken Rserin öyle ama insan karar veremiyor biz daha ortada çocuk yoktu isim düşünüyorduk eşim alparslan istedi tamam dedim kız olursa ben koyucam dedim tamam dedi ama oğluşumuz olucak Allah nasip ederse 🙏😊
Rserin sedanurakarken bizde isimsiz doğacak diye çok korkuyoruz ahshha ben Alparslan göktüğ Alp çok istedim eşim istemedi 😂
Fundabshn Rserin Bende çınar aras ve çınar ege arasında kalmıştım çınar egeye karar verdik, çınar çok güzel bence 💙😊
sedanurakarken Rserin bizde eşim en başından beri erkek olursa Alparslan dedi belliydi yani zorlanmadık 😂 kız olsaydı ben kararsızdım asel lina vardı aklımada bide tuana 😂
sedanurakarken Rserin inşallah canım 🙏 biraz sıkıntılı hamilelik geçiyorum düşük tehlikesi ve erken doğum riskim var 😞 Allah’ın izniyle sağ salim alıcam evladımı kucağıma 🙏
sedanurakarken Rserin 17+2 canım en başından beri kanamam oluyor sürekli bi gece aşırı derecede kanamayla hastanede yattım kese dışında kan birikiyor ve onu atıp tekrar birikiyor şuan kanamam yok ama içerde birikmiş yine Allah’ın izniyle bu günleri de atlatıcam 🙏
Rserin sedanurakarken atlatırsınız sakın kafana takma onlar bizden güçlü 💪🏻Zaman su gibi akıp geçer inşallah