zaydn Mom526 bende de vardı kabizlik mide bulantısı yapıyordu artık Demir ilaclarindan oluyormus bide hamilelikten dolayı bagirsaklara baskı yapıyor dedi doktor ilac verdi ama zor durumda olmadan kullanma dedi bagirsaklarin alışır tembelleşir dedi sürekli kullanırsan bir kere kullandım bir daha da kullanmadım
Yavrucuk07 zaydn merhaba benimde 22 Aralık görünüyor, bor oglum var 25 aylık, birde kızım olacak inşallah, 19 ağustosta da ayrıntılı usg var,hareketlerini gayet iyi hissediyorum 🙃
Dugisim sedayener- Ben de 21+1 im biz de durum aynı bebek göbeğimin aşağısında hareket ediyor. Ama normal dedi doktor da muayene de karnımın altından bakıyor ultrason ile. Demek ki daha zamanımız var bebislerin yukarı çıkması 24. Haftayı buluyormuş.
Dugisim Mmomyy Ben de aynı durumdayım detayliyi bekliyorum kısmetse ondan sonra başlayacağım alisverise🙂
HZeynep sedayener- bende hep aşağıda hissediyorum çünkü ayakları kasık bölgesinde bebeğimin ayakları ile vuruyor diye düşünüyorum
Lavantakokusu zaydn 20+2deyiz 28 Aralık doğum görünüyor cinsiyetimiz erkek 😊 Bebek arabası ve park yatak aldık ufak tefek de zıbın vs.
Beyzalpay zaydn benimde 17 aralik gozukuyor ve ikinci kızım geliyor inşallah 😂🥰 ilkinden cok fazla kalan hatta kullanamadigim zibin tulum oldugu icin aslinda bisey almayacagim sadece yeni bir hastane cikisi alacagm masrafsiz bir bebek olacak 🤭🤭
MuhendisHanim zaydn 7 Aralık gözüküyor bakalım.. 23+1 olduk teyzelerimiz.. Ve kızız 💜 Detaylıda bir sorun çıkmadı şükür.. Sadece iki hafta önce il değiştirdik ve burada henüz doktorumuzu edinemedik. Şeker yükelemesi zamanımızda geliyor bakalım 😕