Mom526 bende de vardı kabizlik mide bulantısı yapıyordu artık Demir ilaclarindan oluyormus bide hamilelikten dolayı bagirsaklara baskı yapıyor dedi doktor ilac verdi ama zor durumda olmadan kullanma dedi bagirsaklarin alışır tembelleşir dedi sürekli kullanırsan bir kere kullandım bir daha da kullanmadım