sumeyraballl Umudumsuun iki ilaca 165 tl ödüyorum 🤦🏻♀️Demekki tek bana bu kadar pahalıya gelmiyormuş
Deniiiza Umudumsuun bem de sadece 10 tl gibi bir fark cikiyo. Aile hekimine gebelik kaydinizi yaptırıp yazdirin onla ilgili olabilir. Bu ilac hamilelere özel sadece
Meryemce92 Umudumsuun Ben bugün gittim 3 tane rennie duo şurup, 1 tane decavit, 1 tane prilam yazdı eczaneye 47 lira ödedim. Bu bile fazla geldi bana nasıl 70 lira oluyor ki ?
Umudumsuun Meryemce92 gebelik oldugunu belirtmemiş diyor eczacı. E doktora söylüyorum belirttim diyor kafayı yiyeceğim
Betulkayaar Umudumsuun bende de oluyordu. Doktora özellikle belirtiyorudum tanıyı O-21 olarak girmesini sorun düzeliyordu. Eczanede hemen sağlık ocağının yanındaydı yardımcı olmuşlardı bana. Sağlık ocağından yazdır Doktora ısrarla durumu söyle kodu O-21 olarak girsin
Crcs Umudumsuun evet çok yaşadım. Saglik ocağına gidip düzelttirdim. Siz de öyle yapın eczacı hangi kod gidilecekse onu versin doktora gösterin.