Umudumsuun Doktoruma yazdırmama rağmen eczanede ücret cıkıyor 70 lira ödüyorum bu ilaca. Gebelık olarak belırtmemıs doktorunuz diyorlar doktora söylüyorum belirttim diyor 😱 anlamadım neden böyle. Başına gelen varmı
MineLule Umudumsuun Ben başka bir ilaç için aynı sorunu yaşadım hamileliğin yanı sıra başka bir şey daha belirtmesi gerekiyordu dedi eczacı hastahanede onu da eklediler ve sorun çözüldü. Eczacınızla tekrar konuşun
Yamacin-Annesi Umudumsuun bende 70 tl ödüyorum 15 tl lik ilaca ama eşim sigortasını yatirmadi icin bence bi sorun eczaneye sizde
zippirana Umudumsuun Kodu oluyormuş bir kac kez bendede oldu eczacıya detayli sorun doktorun ne yazmasi gerektiğini bazen değişiyormuş çünkü.
Rabianur53 Umudumsuun Eczanede çalışıyorum ilaca iki teşhis yazması gerekiyor. Gebelik durumu ve gebelikte aşırı kusma bu iki teşhis olduğu zaman ödüyor aklınızda bulunsun doktorunuza söyleyin.
minikoglumm Umudumsuun gerekli tanılar var onlar olmadan ödenmez. Eczane düzeltebilir özel hastane ise ulaşım daha kolay oluyor eğer devletse ulaşım çok zor sizi yönlendirebilir. Tanıyı tam bilmiyorum mesleği bırakali 1 yıl oldu değişmiş olabilir gerekli tanilar
Minaminisi Umudumsuun doktorunuz özel mi? Özel reçeteyi devlet karşılamıyor. Benim doktotumda özel, baslarda 1-2 kere paralı aldım sonranaile hekimine yazdırmaya başladım. 16 lira ödüyorum.
Maaaile Ayni seyi bende yasadim. Sadece bulanti diye belirttikleri zaman ucret odemek zorunda kalıyorsunuz. Gebelikte bulanti yazmasini isteyin doktordan. Ben saglik ocağına yazdirdim 13 tl odedim.
H_myra1 Umudumsuun gebe olarak belirtmediyse alamazsınız zaten gebelere yazılıyor sadece aklınızda bulunsun iki kutu yazdırabiliyorsunz ben 2 kutu yazdırıyorum 23 tl veriyorum
Minaminisi H_myra1 olabilir canım eşimde 19a alıyo bazen. Farklı eczanelerden alıyorux. Bu sefer gidişimde sorayım.
Selin12- Umudumsuun baska bir eczaneye gidin bir sefer bana da olmuştu sistemden dolayı olabilir ben bu ilaca hiç ucret odemedim
EczSinemltnlk Umudumsuun Doktorunuzun sekreterine söyleyin reçeteyi düzenlerken teşhisi eksik yazıyor. Gebelik,bulantı eklerinin olması gerek.Yoksa devletin karşıladığı bir ilaç yüzdeliğin fiyat farkı bu kadar çıkmaz.
Rmys_eyllhfa_ Ben bittikçe gidip aile hekimime yazdırıyorum 13 TL ye alıyorum aile hekimi gebelik kusması olarak eklemezse ilacı alamıyorsunuz bunu söylerseniz aile hekimi yazıyor
Durudefne61 Umudumsuun bende ödedim. Gebelik durumu yazmiş gebelik yazmasi gerekiyormuş Farkı ne bilmiyorum cidden