Kızlar merhaba 😊
24-25 haftalık hamileler nasılsınız?
Cinsiyetleriniz nedir?
İsimlerine karar verdiniz mi?
Şeker testini yaptırdınız mı? Yaptıracak mısınız?
Bebişlerin hareketleri ne durumda?
Benim ikiz kızlarım olacak inşallah.
İsimleri Zehra ve Leyla olacak gibi. 👯
Yarın şeker yükleme testini yaptıracağım.
Kızlarım bazen aşırı hareketli bazen de çok sakinler.
Sağlıkla kavuşalım inşallah. 🤲🏻🧿