Kesinlikle erken gitme ben gittim 4 haftalıktı görünmedi alttan muane ettiler yok dediler stresle bir hafta bekledim gittim yine alttan kese göründü bir hafta bebek oluşacak mı diye stresle bekledim 6 haftada gittim kalp atışı duyduk ama yine alttan o yüzden erken gitme mümkünse 7 8 haftalık git boşu boşuna stres