muzicemsu bende 4+6 karından göründü sizin zaten tüp bebekse geç döllenme olamaz zaten hazır embriyo transferi yapılıyor. İdarara çok sıkışık giderseniz mesane dolu dolu çok net göreceksiniz ben öyle yaptım rahim ultrasonu yumurtalık için hep mesane dolu olması lazım bize hep öyle öğretiler