Kucukfasulye91 Milenka Lulemom fatmacos butterfly_ Halis-1 Maşallah hepsine sağlıkla gelsinler inşallahh 😍😍 30 yıl önce 2700 doğmuşum çok da şettirmemem lazım 😂 kızım babasına çekmiş neyse ki ben minikmişim olabildiğince 😂 birde hanımlar çok halsiz ve nefessiz kalıyor gibiyim yaa yatınca böyle boğuluyomul gibiyim ya doktoruma dedim halsizliğimi sınırdaydı kan değerim ondan olmuş olabilir diyor tansiyon problemim de yok sizde durumlar nasıl
anne17 Kucukfasulye91 37+2 de 3350 ydi yarın 38+1 olucaz kontrolüm var bakalım kaç olmuş miniğim meraktayım 🥰
Kucukfasulye91 1_minik normaldir range aralığında zaten dr bilgilendiriyor ben merak ettim genel de nası :) bu ara çok iştahsızım ve bitkinim ya 😢
1_minik Kucukfasulye91 benim de kasık ağrım var iyice hareketlerim yavaşladı…evin bulaşığını anca hallediyorum yoruluyorum uyuyorum biraz yürüyüş derken akşam oluyor…
Snclk22 Geçen hafta 37.haftamda 3574 tü. Şimdi kaç oldu çok merak ediyorum ☺️ Sağlıkla gelsin miniklerimiz inşallah 🙏
Kucukfasulye91 Snclk22 maşallah maşallah 😍 4 e yakınlaşmıştır bence 😍amin inşallah sağlık olsun da gerisi çok mühim değil aslında sütümüz çok olsun löp löp emsinler büyürler 😍
Kucukfasulye91 Rumuzra kaç haftalık oldunuzz yaa koca aylar geçti şuan saatlee geçmiyor🤦🏻♀️😂 çalışırken zaman geçiyormuş anlamıyormuşum ya