Ayseee4238 Amineninannesiii ben devamlı yiyorum normalde de dondurmayı çok sever yaz kış tüketirim şuan gebeligimde de yiyorum önceden sadece kakaolu karamelli yerdim gebelikte tek fark meyveli yemeye başladım🤣
aysegulgeldi8 Amineninannesiii bana izin vermiyor kocam bey😭 diyor artik normal dglsn bsy olur ilaç da yok ondna uzak duruyorum
Annesibebegi Mimhb sonuçta belli aşamalardan geçiyorlar mikrop ve süt için. Dışarıdaki açık dondurmaların ne şartta olduğunu bilemiyoruz🤷🏻♀️