Amineninannesiii Kızlar merhaba 15+4 haftalık hamileyim dondurmaya sardım bu aralar zararı var mıdır sizce
zehranurr Amineninannesiii ben kış mevsiminde bile yedim 😂 hala yiyorum bir şey olmadı çok şükür. Sadece abartmamak lazım şekerden dolayı
Saripapatyam1 Amineninannesiii ne zararı olucak ki 😊 ahh sekerim olmasa da doya doya bende yesem 🤭 2 çatal alıyorum işte bende 🤷♀️
Amineninannesiii Babyiveannesi cinsiyetiniz ne cinsiyete bağlayanlar da oluyor ama aşırı istek duyuyorum 😅
Didemf Amineninannesiii benim doktorum haftada 3 gün yiyebilirsin dedi sütlü olduğu içim kalori de çok yüksek değil dondurmanın
Zeyyyn Amineninannesiii şekerden başka bir zararı yok insan bir ara birşeye takıyor birşey olmaz canım bıkarsın zaten bir süre sonra her akşam kornet yer dururdum şimdi gözüm görmüyor 🤣
Hanzade175 Amineninannesiii dondurma yedim,bebegim donar mı diye bir post vardı,fi tarihinde😀😀bu geldi aklıma. Bende tuketiyorum dondurma.şeker olduğu için içinde zararlı olabilir. Az tuketmekte fayda var
teletabi Hanzade175 şey vardı bide kukuliyi çok izledim bebeğim kukuliye benzermi😂cevapta bir okadar güzeldi izlemişsin artık çok geç😂😂
iremyasar Amineninannesiii bende yiyorum hamileliğimin başından beri çok şükür bir sıkıntı yaşamadım🙂