muhasebecianne Skrnslmn erkek bizimde 😍👶🏻 evet ilk bebeğimiz amin insallah hepimizin😊 zaman cok çabuk geçiyor ya hamile oldugumu öğrendiğim gun dun gibi sanki 🙈 sizin nasil geçiyor hamileliğiniz umarım herşey yolundadır 🙏😊
Skrnslmn muhasebecianne aynen geçen zaman hızlı geçmiş gibime geliyo ama kalan da geçmeyecek gibi 🙂 hamdolsun ya ağrılar sızılar herkeste olduğu gibi illa ki var ama çok şükür iyi gidiyo şimdilik 🙏🏻 erken doğum korkusu var biraz sanki 🙈 sizde de oluyo mu bu korku
Sevilaylayyy Bende çok heyecanlıyım kızlar elim ayağıma dolaşıyo bazen 😊 her gün gitgide artıyor bu doğum heyecanı 😊
muhasebecianne Skrnslmn bende yok canım cok şükür hamileliğim guzel gecti belki de ondan olumsuz seyler getirmemeye çalısıyorum aklıma 😌 Guzel düşünelim guzel olsun Allah'ın izniyle hayırlısıyla alırız bebislerimizi kucağımıza insallah 😊
Serdogrul Skrnslmn bende de var o korku nedense. Hatta son zamanlarda hep rüyalarımda göruyorum hiç bişey hazır degılken anıden dogum oldugunu 😱
muhasebecianne Skrnslmn amin insallah tesekkurler guzel dilekleriniz icin 🙏😊 sağlıkla gelsinler tek istegimiz o 😊 çalışıyor musunuz siz
Skrnslmn muhasebecianne kesinlikle öyle 🙏🏻😍 uzun bi çalışma hayatından sonra gurbete gelin geldim ve çalışmıyorum ne yazık ki Sanırım siz muhasebecisiniz çalışıyorsunuz bende ön muhasebe yaptım yıllarca ☺ Uşak tan İzmir e geldim
muhasebecianne Rabia88 aynen canım benimde ilk gebeliğim, doktor o sekilde söyledi ama tabi son ana kadar bilemeyiz kendimi hic şartlamadım bugüne kadar Nasıl sağlıkla gelecekse hayırlısıyla o sekilde olsun diye dua ediyorum 🙏😊
muhasebecianne Skrnslmn evet muhasebeciyim bende gelin geldim Antalya'dan denizliye 😊 İzmir'de üniversitede okudum izmire bayılırım cok guzel yaşanılacak sehir 🤗
BusRAmazan Bnimde bqn tam30 haftalık oldu bı hafta qeride dedi 29+1 1407 qr dedi bı haftadaki arkadaşlar sizin nsl çok mu küçük bnmki ya