Leylaa16 MedineDinztrk saglikla sihhatle gelsinler insaallah. Ne olacak.nasil olacak.düşünmesi bile güzel
Gamzehiranur Prensm hayirlisi insalah canim yaa 😍 ben bildirimleri daha yeni gordum pek anlamiorum uygulamadan yazini da simdi Gordum ya😊
Aslim Kızlar bende de 30 hastalığım 2 gündür ciddi anlamda nefes darlığı başladı şuan ıyi tabi ana öz akşam saatleri artıyor benimde artık karnıma ağır geliyor çünkü ağrıyor hayırlısıyla bi doğsalardı
Rabia88 EmineKuzu normal ya da sezeryan için erken değil mi ben de bu haftadayim ama doktorum henüz ne normal ne de sezeryan demedi
Mucizemleben Elifveoglu evet artiyo azalmiyo hic sertlesmeler sancilar basladi yavas yavas hissettiriyor dogum acilarini
muhasebecianne Rabia88 ben 28 haftalıkken kontrole gittiğimde bu sekilde devam ederse normal dogum görünüyor dedi biraz zaman geçsin sana da tahminde bulunacaktır
Skrnslmn muhasebecianne doktorumuz erkek diyo ama bakalım ☺ Sizin cinsiyete ne diyorlar? İlk bebeğiniz mi sağlıkla kucağımıza almak nasip olur İnşAllah 🙏🏻
Rabia88 muhasebecianne ben son haftalarda çatı muayenesinde söylüyorlar diye duymuştum ilk gebeligim pek bilgim yok çünkü
muhasebecianne Skrnslmn erkek bizimde 😍👶🏻 evet ilk bebeğimiz amin insallah hepimizin😊 zaman cok çabuk geçiyor ya hamile oldugumu öğrendiğim gun dun gibi sanki 🙈 sizin nasil geçiyor hamileliğiniz umarım herşey yolundadır 🙏😊
Ecelina Merhaba bende bugün 29 haftalik oldum tam😃 sezeryan istersem 28 subatta alırım dedi doktorum ama ben normal istiyorum martı gorucem heralde bakalım nasip olcak mı 😀 cok heycanliyim düşündükçe 😍
muhasebecianne Rabia88 aynen canım benimde ilk gebeliğim, doktor o sekilde söyledi ama tabi son ana kadar bilemeyiz kendimi hic şartlamadım bugüne kadar Nasıl sağlıkla gelecekse hayırlısıyla o sekilde olsun diye dua ediyorum 🙏😊