fatmakolay MineLule benimki de çok hareketli acaba ters bir durum mu var niye bu kadar hareketli diye korkuyorum
fatmakolay Rumrumrum bayağı bi önde iki haftayı da aştı benim bebiş ben kendim 35 haftayı doldurdum 7 kilo kadar aldım ama bebiş aldı başını gidiyor 🤦♀️
fatmakolay Rumrumrum ben de korkuyorum çok ilerde olmasından aksi bir durum olur diye diyet mi yapsam ne yapsam doktor bir şey demedi sancı hissetmeme rağmen bugün nstde sancı göründü daha 35. hafta doldu panik yaptım biraz 😥
fatmakolay PurpleTail erken doğum olursa 37de falan belki normal doğum olabilir yoksa sezeryan büyük ihtimalle dedi alttan ultrasonla baktı çatı muayenesi yapmadı daha
MelekMervertlek fatmakolay 5 cm açılma vardı ama bebek boynundaki 3 kere kordon dolaşmış olunca aşağı inemedi dr normal dogum esnasında sıkıntı yaşayabiliriz dedi bende riske atmak istemedim ertesi sabah sezaryenle aldi