fatmakolay Bebeği ilerde olan anneler ne durumdayız ben kendimi ikiz bebek taşıyormuş gibi hissediyorum 35 hafta bitti bakalım bebiş kaç hafta sabredecek?
MineLule fatmakolay Çok mu ilerde haftası? Benim iki hafta öncesine kadar bir hafta gerideydi şimdi bir hafta önden gidiyor
MelekMervertlek Hasibeakdemr fatmakolay benimkide 3 hafta öncesinde gidiyordu 38. Haftada sezaryen 3900 doğdu acele etmedi sanırım kilo ile alakalı değil
Rumrumrum fatmakolay 30. Haftadayım ama bebek 10 gün önden gidiyor e bende şimdiden 15 kg aldım çocukta anasına çekti napsın 😅
Rumrumrum fatmakolay ama çok ilerde olması iyi değil bir yandanda korkuyorum 2 haftayı aşmasa bari. Sizin bebiş ne kadar önden gidiyor
fatmakolay MineLule 2 hatta 3 hafta kadar ilerde dedi doktor ultrason verileri doğru ise 35 haftalık 3300 dedi doktor 😳
MineLule Tuba_35 günlük rutin beslenme dışında bir şey yapmadım son haftalarda hızlı kilo alıyor bebişler 36+5im
MelekMervertlek Tuba_35 süt yoğurt meyve ve et çok.kilo aldırıyor bence benm.oyleydi çok kilo alınca meyve az ye demişti drum
fatmakolay Hasibeakdemr yok şeker çıkmadı gebeliğin başından beri kusuyorum mide sorunum var ama bebek ilerde hep genetik muhtemelen aile biraz iri yapılı 😉
fatmakolay MelekMervertlek bugün sancı hissetmeme rağmen sancı gözüktü nst de korktum biraz alttan muayene etti bir şey yok dedi ondan sordum
MelekMervertlek fatmakolay 5 cm açılma vardı ama bebek boynundaki 3 kere kordon dolaşmış olunca aşağı inemedi dr normal dogum esnasında sıkıntı yaşayabiliriz dedi bende riske atmak istemedim ertesi sabah sezaryenle aldi
fatmakolay MineLule benimki de çok hareketli acaba ters bir durum mu var niye bu kadar hareketli diye korkuyorum
fatmakolay Rumrumrum bayağı bi önde iki haftayı da aştı benim bebiş ben kendim 35 haftayı doldurdum 7 kilo kadar aldım ama bebiş aldı başını gidiyor 🤦♀️
fatmakolay Rumrumrum ben de korkuyorum çok ilerde olmasından aksi bir durum olur diye diyet mi yapsam ne yapsam doktor bir şey demedi sancı hissetmeme rağmen bugün nstde sancı göründü daha 35. hafta doldu panik yaptım biraz 😥