Sancarefeem Çok istiyorsanız yaparsınız zaten. Araba sürmekte mecburiyet de önemli bana göre. İlk başta okuluma gidiyordum, bir hafta sonra annem ameliyat olmak zorunda kalmıştı Mecidiyeköy trafiğine çıkmak zorunda kalmıştım, öyle öyle korkum azaldı. Şimdi şehirler arası sürerken bile korkum olmuyor.