Zuhreee Seyda5234 bende 19 oldum alerjim ve faranjitim var inanın ne öksürmek ne hapşırmak istiyorum gerçekten sancı giriyor korkuyorum ama muhtemelen normal artık karnımızın içi daha hasas korkmayın Allahın izniyle inşallah bişey olmaz