Esos93 Şimdi şu şekilde anlatıym pazar günü sancım oldu biraz hastaneye gittim benim ilk doğumum olduğu için tuzla devlet hastanesi risk almak istemedi eğer kanaman çok olursa yada bebekle ilgili bir sıkıntı olursa hiç bir sorumluluk kabul etmediklerini söylediler birde hafta sonu olduğu için sadece 1 tane acil doktoru olduğunu o yüzden Zeynep Kamile gitmemi söylediler Zeynep Kamile gittim orda da açıklığıma bakıp beni sürekli eve gönderdiler ben içim rahat etmediği için özel hastaneye gittim acil sezeryana aldılar suyum azalmış bebeğin eşi yaşlanmış doğum için çok geç kalınmış dedi o yüzden özelde yaptım ben doğumumu risk almak istemedim ama Zeynep Kamile sorduğumda pandemiden dolayı hiç bir devlet hastanesinin refakatçi almadığını söyledi ziyaretçi olarak da sadece eşlere doğumdan sonra gösterip geri gönderiyorlarmis bildiğim bu umarım yardımcı olabilmişimdir 🌺